22 Eylül 2009 Salı

Levent Erdoğan'ın Açıklamaları


Hafta içinde Beşiktaş Asbaşkanı Levent Erdoğan medyaya ilginç açıklamalar yaptı.Birçoğuna katılmamak elde değil;

'İbrahim Kaş'ı bedavaya gönderip, üstüne para verip geri alıyoruz. Fink diye adı sanı duyulmamış bir adam transfer ettik. Antep'e Tabata ve İsmail için 15 milyon avro ödedik. Yok böyle transferler.'

Fink bence kaliteli bir oyuncu ve Bundesliga'da birçok maçını izledim (özellikle geçen sezonun ikinci yarısında bjk'ye transfer olduğu için daha dikkatli izlemiştim) ve bence gayet yeterli ve kaliteli bir oyuncu. Geri kalan transfer hatalarına katılıyorum.

Ayrıca söylediği söz ; 'Demirören ile Denizli istifa etmeli, Denizli sezon başında aldığı 1.5 milyon € yu iade etmeli.' E peki Levent Erdoğan sen neden istifa etmiyorsun. Sen de bu yönetimde değil misin?? Eğer bu yönetimde söz sahibiysen bu hatalarda senin de payın var istifa etmelisin, eğer yönetim içinde bir ağırlığın yoksa ve sözün geçmiyorsa onurunu kurtarmak için istifa etmelisin. Yani her türlü istifa etmelisin Levent Erdoğan.

Şahsen ben Levent Erdoğan'ı sadece geçen sezonki çifte kupalı sezonun ardından gerçekleştirilen kutlamalarda eşşek üstünde gezöesiyle tanıdım ve her kutlamaya katılıp ilginç açıklamalar, iddialar ortaya attı.

Bu açıklamalardan en garibi de yine bu sezon Mustafa Denizli ile ilgili açıklamaları sırasında geldi. Bu tarz açıklamaları daha önce Bülent Uygun yapmıştı ve tepkimi belirtmiştim blogda. Ne dedi Levent Erdoğan; 'Geçen sezon zaten biz dularla şampiyon olmuştuk.'

Vay be Levent Bey. Bu kadar takım enayiydi de ülkenin en iyi hocalarına, hafızlarına dua için paralar vermiyorlarda oyuncu transferleri için uğraşıyorlar.

Başarının sırrı bu mudur yahu?? Dua etmek mi??..O zaman ÖSS'ye giren gençler, Avrupa'da maç yapan takımlarımız çalışmasınlar dua etsinler, sağdan soldan dua alsınlar da başarılı olsunlar. Tarihinin en büyük başarılarından birini bu yolla yakalamış bir takım var gözümüzün önünde. 20 sene sonra çifte kupa kazanan takımın bu başarısını nasıl kazandığını örnek almak başarıyı yakalamak için çok da yanlış bir tutum değil sonuçta. Zaten yazık oluyordu bu uğurlarda harcanan paralara..Saol Levent Erdoğan..

Hiç yorum yok: