9 Eylül 2009 Çarşamba

Afeti Gördüm!!

Birçok üniversite öğrencisinin olduğu gibi benim de başımda zorunlu staj belası var..Hele bir de Sarıyer'de ikamet eden biri için Güneşli de staj yapmak tam bir işkence oluyor.
Servisle yolculuk etmeme rağmen 3 saatten fazla zaman geçiriyodum yolda ancak bugün bildiğiniz sel felaketi yüzünden 6 saatim yolda geçti ve işin kötüsü staja da gidemedim.Yolda geçen 3. saatten sonra artık pes ettik ve dönmeye çalıştık ama onu da pek beceremedik.Halkalı-Sefaköy-Havaalanı-Florya-Zeytinburnu vs. vs derken 6. saat sonunda eve varabildik.

Eğer yağmur 1 saat geç başlamış olsaydı o otobüs tepelerinde kurtarılmayı bekeyen insanlardan biri de ben olucaktım muhtemelen.Allah'tan biz yoldayken polisler yolu kapattılar yoksa tam da orda olacaktım bugün..

Yol kenarında o tırları yutan seli (gölü) görebilmiştik ama açıkçası altında 14 kişinin yattığını tahmin etmemiştim..Duyunca gerçekten çok üzüldüm,orda ki yağmuru, seli duyamayacak şekilde uyuyan,yorulmuş ekmek peşindeki insanların bu şekilde can vermeleri çok üzücü..Hepsine Allah'tan rahmet diliyorum..

He birde yetkililerin tutumu var..Daha dün Trakya'da kaç kişi ölmüş, o yağmurun benzerinin bugün İstanbul'da beklendiği herkesce biliniyor da dere ağzındaki yollar neden felaket olmadan kapanmıyor anlamak mümkün değil.Tabi başlarında 'bu tablo İstanbullunun tedbirsizliğinin sonucudur' açıklamasını yapan bir belediye başkanı varken normal karşılanabilir!!Herhalde İstanbullu tedbirini 29 Mart 2009'da almayarak çoktan geç kalmıştı!!

Hiç yorum yok: